Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усьому світі і, зокрема
в Україні, веде до усвідомлення зручностей і переваг їх використання.
Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли
сьогодні до Інтернету може підключись практично будь-яка людина і безліч
пристрої обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг».
Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки
хмарним технологіям освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь:
у приміщенні та на відкритій місцевості.
Хмарні технології (Cloud Computing) — це парадигма, що передбачає
віддалену обробку та зберігання даних. Хмара — сервер або мережа, де
зберігаються дані та програми, що з'єднуються з користувачами через
Інтернет. Хмарні технології дозволяють використовувати програми без
установки і доступу до особистих файлів з будь-якого комп'ютера, що має
доступ в Інтернет.
Зручність і універсальність доступу забезпечується широкою
доступністю послуг і підтримкою різного класу термінальних пристроїв
(персональних комп'ютерів, мобільних телефонів, інтернет-планшетів).
Тепер в будь-якій аудиторії можна організувати сучасний учбовий
процес, використовуючи мобільні пристрої та безпровідну мережу.
Наповнення електронного освітнього простору учбового закладу здійснюють
викладачі та учні.
Основні переваги, які можуть дати хмарні сервіси школі, очевидні:
економія засобів на придбання програмного забезпечення
(використання технології Office Web Apps (Office онлайн));
зниження потреби в спеціалізованих приміщеннях;
виконання багатьох видів учбової роботи, контролю і оцінки
online;
економія дискового простору;
антивірусна, безрекламна, антихакреська безпека та відкритість
освітнього середовища для вчителів і для учнів.
Хмарні сервіси надають широкі можливості для створення різних
навчальних ситуацій в яких учні можуть освоювати і відпрацьовувати
навички необхідні в XXI столітті:
інформаційна грамотність, тобто вміння шукати інформацію,
порівнювати її з різних джерел, розпізнавати та вибирати найнеобхідніше;
мультимедійна грамотність – здатність розпізнавати і
використовувати різні типи медіаресурсів як у роботі так, і в навчанні;
організаційна грамотність – здатність планувати свій час так,
щоб встигнути, все що заплановано;
розуміння взаємозв'язків, які існують між різними людьми,
групами та організаціями;
комунікативна грамотність – це навички ефективного
спілкування та співробітництва;
продуктивна грамотність – здатність до створення якісних
продуктів, можливість використання засобів планування.
Хмарні сервіси є на даний момент повноцінним навчальним
інструментом, що дозволяє навчальному закладу створити власний онлайн-простір та формувати особисте освітнє середовище учнів та вчителів
максимально ефективно.
Постійне використання нових засобів для навчання надає можливість
не стояти на одному місці, привчає до нового стилю поведінки, легкому
вирішенню будь-яких ситуацій. Таке навчання допомагає зробити сам процес
навчання відритим і доступним для всіх: учнів, вчителів, батьків
в Україні, веде до усвідомлення зручностей і переваг їх використання.
Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли
сьогодні до Інтернету може підключись практично будь-яка людина і безліч
пристрої обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг».
Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки
хмарним технологіям освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь:
у приміщенні та на відкритій місцевості.
Хмарні технології (Cloud Computing) — це парадигма, що передбачає
віддалену обробку та зберігання даних. Хмара — сервер або мережа, де
зберігаються дані та програми, що з'єднуються з користувачами через
Інтернет. Хмарні технології дозволяють використовувати програми без
установки і доступу до особистих файлів з будь-якого комп'ютера, що має
доступ в Інтернет.
Зручність і універсальність доступу забезпечується широкою
доступністю послуг і підтримкою різного класу термінальних пристроїв
(персональних комп'ютерів, мобільних телефонів, інтернет-планшетів).
Тепер в будь-якій аудиторії можна організувати сучасний учбовий
процес, використовуючи мобільні пристрої та безпровідну мережу.
Наповнення електронного освітнього простору учбового закладу здійснюють
викладачі та учні.
Основні переваги, які можуть дати хмарні сервіси школі, очевидні:
економія засобів на придбання програмного забезпечення
(використання технології Office Web Apps (Office онлайн));
зниження потреби в спеціалізованих приміщеннях;
виконання багатьох видів учбової роботи, контролю і оцінки
online;
економія дискового простору;
антивірусна, безрекламна, антихакреська безпека та відкритість
освітнього середовища для вчителів і для учнів.
Хмарні сервіси надають широкі можливості для створення різних
навчальних ситуацій в яких учні можуть освоювати і відпрацьовувати
навички необхідні в XXI столітті:
інформаційна грамотність, тобто вміння шукати інформацію,
порівнювати її з різних джерел, розпізнавати та вибирати найнеобхідніше;
мультимедійна грамотність – здатність розпізнавати і
використовувати різні типи медіаресурсів як у роботі так, і в навчанні;
організаційна грамотність – здатність планувати свій час так,
щоб встигнути, все що заплановано;
розуміння взаємозв'язків, які існують між різними людьми,
групами та організаціями;
комунікативна грамотність – це навички ефективного
спілкування та співробітництва;
продуктивна грамотність – здатність до створення якісних
продуктів, можливість використання засобів планування.
Хмарні сервіси є на даний момент повноцінним навчальним
інструментом, що дозволяє навчальному закладу створити власний онлайн-простір та формувати особисте освітнє середовище учнів та вчителів
максимально ефективно.
Постійне використання нових засобів для навчання надає можливість
не стояти на одному місці, привчає до нового стилю поведінки, легкому
вирішенню будь-яких ситуацій. Таке навчання допомагає зробити сам процес
навчання відритим і доступним для всіх: учнів, вчителів, батьків
Немає коментарів:
Дописати коментар